Adsterra Przegląd: Najłatwiej zarabiać na ruch w witrynie

Szukasz lepszej alternatywy dla AdSense? W tym przeglądzie Adsterra, dowiesz się, jak może pomóc w wysokich stawkach CPM i zarobków.

A+ A-
Przegląd: Adsterra

Oceniony przez:
Ocena:
4.5
W dniu 5 czerwca 2017
Ostatnia modyfikacja: 05 czerwca 2017

Podsumowanie:

Chcesz zarobić więcej pieniędzy z ruchu witryny? Szukasz lepszej alternatywy AdSense? Jeśli tak, Adsterra jest dla ciebie. To najlepsza platforma zarówno dla wydawców i reklamodawców, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zarabiać więcej zysków.

Więcej szczegółów

Czy jesteś blogerem, który szuka najprostszy sposób na zarabianie pieniędzy z ruchu bloga?

Czy jesteś reklamodawcą, który szuka najtańszy sposób, aby uzyskać więcej ekspozycji do Twojej marki i produktów? Cóż, jest doskonałą platformą dla reklamodawców i wydawców, które jest Adsterra.

Tabela Zawartość

  • Co jest Adsterra?
  • Jak Adsterra działa?
  • Oto, czego można wymagać, aby zacząć zarabiać od Adsterra
  • Adsterra Review: 4 Korzyści wynikające z zastosowania Adsterra
    • # 1. Natychmiastowe przychody i wysokie stawki CPM
    • # 2. Szeroka gama formatów reklam
    • # 3. Przyciągają one wysokiej jakości reklamodawców
    • # 4. Absolutna rozkosz dla reklamodawców
    • Zacznij korzystać z bezproblemowego SSP od Adsterra
  • Plusy i minusy Adsterra
  • Kilka pytania można mieć o Adsterra
    • Końcowe myśli o Adsterra przeglądu 2017

Co jest Adsterra?

Adsterra jest premia sieć reklamowa, która służy ponad 10 mld kierowane geograficznie wyświetleń reklam miesięcznie. Jest to także platforma wydawnicza dla blogerów i webmasterów, którzy chcą zarabiać pieniądze poprzez umieszczenie swoich reklam.

Adsterra została uruchomiona w 2013 roku i od tego czasu rozrosła się w dużym stopniu. Wystarczy spojrzeć na poniższe numery znać jego popularność.

  • 10 miliardów wyświetleń miesięcznie
  • 20K udane kampanie
  • 190 Geos pokryty
  • 6000K prowadzi ostatni miesiąc

W sumie Jeśli szukasz lepszej alternatywy dla AdSense, Adsterra jest doskonałym wyborem. Jest również doskonałą platformą dla osób, które chcą reklamować swoje reklamy, aby dotrzeć do szerszej publiczności.

Jak Adsterra działa?

Oto w jaki sposób można zarabiać pieniądze z ruchu witryny za pomocą Adsterra.

  1. Zarejestrować się Adsterra
  2. Umieść kod na swojej stronie
  3. Zacznij zarabiać!

Oto, czego można wymagać, aby zacząć zarabiać od Adsterra

Oto kilka rzeczy, które trzeba uzyskać zezwolenie od Adsterra platformy wydawniczej.

  • Twoja strona musi mieć Alexa Rank poniżej 1 mln
  • Musisz mieć treści w witrynie (pod budowach, witryn bez treści nie kwalifikują się oczywiście!)
  • Twoja witryna nie powinien mieć zbyt wiele reklam (tj witryn z ponad 15 banerów i 5+ wyskakuje na jednej stronie nie są zatwierdzone)
  • Nawet jeśli masz non-angielskiego bloga, nadal można zrobić (tj nawet jeśli masz do Hindi powiązany blog, nadal można zarabiać Adsterra)
  • Twoja strona musi otrzymać co najmniej 5K wyświetleń miesięcznie, aby zakwalifikować się do pop-under
  • Twoja strona musi otrzymać co najmniej 50k wyświetleń miesięcznie, aby zakwalifikować się do banerów wyświetlaczy

Bez zbędnych ceregieli, omówmy o przeglądzie Adsterra więc można znaleźć to, co może zaoferować zarówno jako wydawca lub reklamodawcy.

Adsterra Review: 4 Korzyści wynikające z zastosowania Adsterra

Przegląd Adsterra

# 1. Natychmiastowe przychody i wysokie stawki CPM

# 1 powód dlaczego trzeba zastanowić się nad innymi platformami Adsterra wydawniczych zarabiać witryn jest taka: to zapewnia mnóstwo elastycznych opcji zarabiania na ruchu.

Można zarabiać na ruchu z;

  • Blogi
  • strony internetowe
  • stron facebook

Jak niesamowite jest to, że?

Jeśli masz popularną stronę na Facebooku i chcą korzystać z zaangażowania fanów zarabiać na swoje wysiłki, można łatwo zrobić z Adsterra. Można zrobić to samo ze strony internetowej lub blogu. To piękno korzystania Adsterra do zarabiania pieniędzy.

W skrócie, wystarczy umieścić kod na swojej stronie, stronie Facebook lub blog i zarabiać za każdym razem użytkownik widzi lub kliknie na reklamę. To takie proste.

Nie tylko można zarabiać natychmiastowy dochód z sieci Adsterra ale można również uzyskać branżowych najwyższe stawki CPM. Jaka jest stawka CPM, można zapytać. Pozwól mi uproszczenia go dla Ciebie krótko.

Koszt za tysiąc wyświetleń (CPM) oznacza cenę 1000 wyświetleń reklamy na stronie internetowej. Jeśli wydawca strona ładuje $ 1 CPM, co oznacza, że ​​reklamodawca musi zapłacić $ 1 za każde 1000 wyświetleń swojej reklamy.

Oto gdzie Adsterra płaci najwyższe stawki CPM dla swoich wydawnictw gdzie możesz zarabiać każdą swoją wyświetlenie reklamy ze 100% stawki wypełnienia.

Przykład: Jeśli masz 10.000 odwiedzin dziennie i łącznie 20.000 odsłon, a ty otrzymujesz stawek CPM $ 2, to może być twoje zarobki - 20000/1000 CPM = 20 x $ 2 = $ 40 dziennie.

40 $ dziennie, czyli na średnio $ 1200 A miesiąc od jednego źródła jak Adsterra nie jest zły dochód w ogóle. Musisz tylko upewnić się, że masz wysoki ruch w witrynie lub stronie Facebook, aby zarobić więcej dochodów co miesiąc.

# 2. Szeroka gama formatów reklam

Adsterra oferuje szeroki wachlarz opcji reklamowych, które pomogą Ci zarobić więcej pieniędzy od użytkowników. Oto niektóre z popularnych formatów reklamowych oferowanych przez Adsterra.

Popunder ogłoszenia: Są inteligentne reklamy, które zwykle pojawiają się ukryte za głównym oknie przeglądarki i pozostają niezauważone aż główne okno jest zamknięte lub zminimalizowane.

Reklamy te są tak silne i pomaga zdobyć maksymalnie z reklamami i Adsterra oferuje przekierowywanie z popunder reklam, nie będzie go nigdzie nie znaleźć, ale na Adsterra.

Reklamy wieżowiec: Są to formaty reklam wiecznie zielone, które są idealne jako alternatywa AdSense i jest w rozmiarze 160 × 300, 160 × 600, aby zapewnić maksymalną widoczność reklam.

Bezpośrednie linki: Nie trzeba tworzyć banery lub inne materiały promocyjne. Istnieje związek, który jest umieszczony na dowolnym umieszczenia wydawcy: banery, teksty, filmy itd. Te linki są bezpośrednio podtyp ogłoszeń popunder.

Pokaż transparenty: W przeciwieństwie do reklam tekstowych, reklam graficznych polegać na obrazy, pliki audio i wideo do komunikowania się różne reklamy.

Nie tylko można wyświetlać reklamy dla użytkowników komputerów stacjonarnych, ale można również zarabiać odwiedzających oparte telefonu komórkowego, ponieważ Adsterra zapewnia zarówno stacjonarnych i mobilnych przyjaznych formatów reklam.

Oto w jaki sposób można wykorzystać Adsterra skonfigurować reklamy w 3 prostych krokach.

  1. Umieść Adsterra piksel na swojej stronie lub blogu
  2. Podać się wysokiej konwersji stron docelowych i
  3. Rozpocząć zarabianie zyski

Adsterra-przekierowywanie

Adsterra oferuje najpopularniejsze rozmiary wstęgi: 160 * 300 * 600, 250, 728, 468 * 90 * 60 * 800 440 320 * 50.

# 3. Przyciągają one wysokiej jakości reklamodawców

Adsterra wykorzystuje przekierowywanie przyciągnąć wysokiej jakości reklamodawcom wyświetlać reklamy blogów, stron lub stron Facebooka.

Jeśli zastanawiasz się, o co w tym wszystkim chodzi przekierowywanie, pozwól mi wyjaśnić o nim krótko.

Czy wiesz, że tylko 2 z 100 z odwiedzających stronę konwersji na pierwszej wizycie?

Zbyt mało, prawda? Oto gdzie przekierowywanie wchodzi w grę. Jest to skuteczny sposób dotarcia do pozostałych 98% odwiedzających stronę, którzy nie przetwarzają od razu.

Oto jak to działa w zasadzie (zaprojektowany przez zespół Adsterra).

Funkcja Adsterra-Retargetting

funkcję ponownego kierowania pozwala zarobić więcej pieniędzy z reklam Adsterra i będzie przyciągać bardzo istotne i jakości reklamodawców do wyświetlania reklam na swoich stronach.

Zasadniczo, przekierowywanie jest funkcja inteligentnego że reklama daje doskonałe rezultaty aka zarobków.

# 4. Absolutna rozkosz dla reklamodawców

Jak powiedziałem w całym poście, Adsterra nie ogranicza się tylko do wydawców, ale również dla reklamodawców.

Czy jesteś sprzedawcą lub produkt deweloper, który chce zwiększyć ekspozycję marki lub produktu? Adsterra może być idealnym wyborem.

otrzymasz natychmiastowy dostęp do 4000+ bezpośrednich wydawcom Adsterra platformy reklamowej. Wystarczy zaplanować, uruchomienie, zarządzanie i analizowanie kampanii reklamowych, aby zwiększyć ekspozycję online.

Możesz użyć tego linku, aby poprosić o bezpłatne konsultacje ze specjalistami Adsterra do dyskusji na temat kampanii reklamowych przy ograniczonym budżecie.

Minimalny depozyt dla reklamodawców jest 100 $.

Więc jak zacząć z Adsterra jak reklamodawcy?

Jako reklamodawca, by wyświetlać reklamy publikowane, trzeba zacząć licytację.

Adsterra zasadzie oferuje różne modele cenowe: CPM, CPA, CPL, CPO, CPI (PPI). CPM jest uważany za najbardziej skutecznego modelu wyceny reklamy. Wszyscy reklamodawcy złożyć ofertę, aby umieścić reklamy na Adsterra platformy wydawniczej. Wrażenie idzie najwyższą cenę i ich reklama jest podawane na stronie wydawcy (czyli blogu, stronie Facebook lub strona).

Wystarczy popatrzeć na obrazek poniżej, by wiedzieć o minimalnej ceny ofertowej Adsterra za popularnych formatów reklamowych.

wycena adsterra

Po zwróciły na bezpłatne konsultacje z zespołem wsparcia Adsterra, można dokonać wpłaty (MIN. Depozyt wynosi 100 $) bezpośrednio z konta przy użyciu karty kredytowej lub za pośrednictwem Paxum.

Aby przetworzyć płatności za pośrednictwem innych systemów, takich jak Webmoney, Payza, ePayments, Bitcoin, drutu, Payoneer, YandexMoney, można skontaktować się z osobistego menedżera, który przychodzi na swojej aktywacji konta.

Adsterra zazwyczaj oferuje „exclusive” z kierowaniem reklam popunder zarówno dla użytkowników mobilnych i stacjonarnych. Metoda ta osiągnie swój cel non publiczność agresywnie, ale bardzo skutecznie.

Można również użyć wyświetlania banerów, aby pokazać swoje reklamy wykorzystujące platformę reklamową Adsterra.

Oto jak wygląda kampania (gdzie trzeba utworzyć reklamę dla swojej firmy).

kampania adsterra

Kampania obejmuje;

  • Rodzaj cennik
  • format reklamy
  • Rodzaj ruchu
  • ustawienia cenowe
  • Ograniczenia budżetowe GEO

Zobacz, jakie to proste, aby skonfigurować kampanię reklamową z wykorzystaniem platformy Adsterra?

Zacznij korzystać z bezproblemowego SSP od Adsterra

Adsterra oferuje również SSP (Self Service Platform), aby promować swój biznes, aplikację lub produkt do osiągnięcia szerszej publiczności online w ograniczonym budżecie.

Oto jak to w zasadzie działa.

SSP

Oto korzyści z SSP:

  • Można przyspieszyć tworzenie kampanii reklama
  • Będziesz mieć 100% kontrolę nad ustawieniami kampanii reklamowej
  • Można łatwo monitorować skuteczność reklam każdego stażu

Plusy i minusy Adsterra

Nie mogę zakończyć przegląd bez mówienia o swoich zalet i wad i to Adsterra przegląd postu nie jest wyjątkiem. Oto niektóre z zalet i wad Adsterra.

Plusy:

  • Jest to jedna z najlepszych alternatyw Google AdSense.
  • Oferuje on zarówno pulpitu i reklamy mobilne (dzięki czemu można zwiększyć swoje szanse na zarabianie pieniędzy z ruchu więcej witryny).
  • Zapewnia szeroki wściekłość opcji wyświetlania reklam: wyświetlanie banerów, pop pod reklamy, pełnoekranowe reklamy tekstowe, reklamy itp suwak
  • Można też zarabiać na swoich popularnych stron Facebook (o dużym natężeniu ruchu) W przeciwieństwie do AdSense.
  • Adsterra oferuje szeroką gamę opcji płatności: Bitcoin, Paypal, Payza, przelew, WebMoney Paxum, Skrill i ePayments.
  • W sumie, to świetny wybór, jeśli witryna dostaje duży ruch z wyszukiwarek, a jeśli jesteś nowy właściciel witryny, należy najpierw spróbować zwiększyć ruch wyszukiwarki przed nadając jej spróbować.
  • Jeśli jesteś reklamodawcą, Adsterra może dać Ci najskuteczniejsze formaty reklam, aby dotrzeć do szerszej publiczności z ograniczonym budżetem, a ich cechą przekierowywanie Pomaga podłączyć z większej liczby klientów w danej branży.

Wady:

  • To nie jest odpowiednie dla miejsc o ograniczonej ilości ruchu.
  • Ich minimalna kwota płatności wynosi 100 $. Oznacza to, że dopiero po zdobyciu $ 100 firmy kliknięć, dostaniesz pieniądze na swoje konto.

Kilka pytania można mieć o Adsterra

Jak mogę rozpocząć korzystanie Adsterra zarabiać na moim miejscu?

Po pierwsze, musisz zarejestrować się tutaj jako wydawca. To trwa zwykle do 48 godzin, by poznać stan swojego konta. Jeśli chcesz stać się reklamodawcy, trzeba ubiegać się o wrażeniach. Można uzyskać bezpłatne konsultacje jak reklamodawcy, używając tego linku.

Kiedy mogę zarabiać? Jaka jest minimalna granica wypłata?

Wspaniałą rzeczą jest to, że za pomocą Adsterra można zarabiać co dwa tygodnie i ma szeroki zakres opcji płatności. Musisz mieć co najmniej 100 $ na koncie Adsterra aby wycofać swoje pieniądze na koncie bankowym.

Jak dobry jest obsługa klienta?

Każde konto logowania pochodzi z danych kontaktowych menedżerem konta osobistego wraz z jego e-mail biznesu, dzięki czemu można się z nim skontaktować, gdy potrzebujesz pomocy o Adsterra. Można również podnieść bilety dostać rozwiązań związanych z kwestiami konta.

Końcowe myśli o Adsterra przeglądu 2017

Rozpoczęty w 2013 roku, Adsterra jest jednym z najszybciej rosnących CPM sieci reklamowych na świecie. Nie tylko oferuje szeroką gamę formatów reklam, ale również daje najwyższe stawki CPM, aby pomóc Ci zarobić więcej pieniędzy od użytkowników.

Jeśli szukasz najprostszy i efektywnej platformy wydawniczej do wyświetlania reklam na swojej stronie, blogu lub stron na Facebooku, Adsterra jest właściwym wyborem dla Ciebie.

Więc co sądzisz o tej opinii Adsterra? Podobało ci się? Czy zamierzacie dać spróbować go, aby zacząć zarabiać natychmiastowy dochód z użytkowników? Czy masz jakieś pytania? Daj mi znać w komentarzach.